Christmas at the Mall

Jeg kan offisielt si at Julen er kommet til kjøpesentrene.
De har heng opp lys rundt hele senteret og trærne ved bilveien. På ene senteret har de også disse store soldatene og juletrær rundtom.
Det er alltids så mye koseligere med julelys.
De hadde også en liten is-skøytebane uten is. Men det funket dårlig og skøyte på den, så skjønner ikke helt poenget annet enn at det så koselig ut. For hva de enn har der istedenfor is var det ikke glatt nok til å faktisk få noe fart. Så skulle ønske de hadde gjort det litt bedre eller bare brukt rulleskøyter isteden.

Jeg innså også hvor lenge siden jeg faktisk har vært på senteret, eller i hvert fall andre etasje på senteret da jeg innså at absolutt alt var forandret. Butikker var flyttet på og nye hadde dukket opp.
Blant annet hadde denne Espresso house dukket opp, og syntes interiøret og hele stemningen der virket utrolig koselig at jeg måtte ta bilde.
Jeg la også merke til hvor ekstremt lite folk det var på sentrene. Kanskje det endrer seg i Desember, men hvis det er sånn det er til vanlig kan jeg nesten skjønne at fysiske butikker gjør det dårlig.

Hva liker du best? Nettshopping eller fysiske butikker?

Følg meg gjerne på Instagram @rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg