Cinderella is proof that…

a new pair of shoes can change your life.

Det er ikke mye å se frem til om høsten, annet enn bursdagen min i begynnelsen av september. Ellers blir vi møtt med kaldere temperaturer, mer regn og vind og mørkere tider.
Høsten kan være ganske så dyster, men det er jo selvfølgelig noen ting som er fint med den også selvom jeg allerede ser frem til dager med mer sollys.

En ting som derimot er litt gøy er å kunne kjøpe sommervarer til salgs da de ikke er i sesong. Og da enda bedre når det er merker som f.eks Ted Baker!
Ted Baker har vært et merke jeg har blitt litt obsessed med den siste tiden. De har så utrolig mye fint, og da jeg da fant disse ballerina skoene på Zalando til nedsatt pris slo jeg til.
De kan selvfølgelig ikke brukes før til våren igjen. Men jeg elsker sommermote, det er virkelig en årstid jeg får mye inspirasjon til på motefronten.

Happy Monday folkens xx

Har du gjort et bra innkjøp i det siste?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg