Colourpop x Frozen

Colourpop har raskt blitt et av mine favoritt steder å kjøpe sminke. Det tok meg lang tid før jeg i det hele tatt testet ut noen av produktene deres, men jeg er så glad for at jeg gjorde det.
Colourpop er mye rimeligere enn konkurrentene, men kvaliteten er på linje med de beste.

Og hvor søt er ikke disse collabsene med Disney?
Det er altså ikke barne sminke om du blir forvirret av innpakningen. Men hvem liker vell ikke Disney?
Det finnes en Anna versjon også, men jeg gikk for Elsa da jeg likte fargene i paletten best.
Jeg har allerede testet ut noen av fargene, som det sikkert går ant å se.
De andre produktene er en lipgloss med glitter (Mythic Journey) og en glitter gele (dark sea).

Har du testet ut Colourpop?
Hvilken sminke merker foretrekker du?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg