Cute but cozy in Autumn

Reklame | Annonselenker - &OtherStories

God Mandag folkens xx

I helgen hadde vi fint vært og litt mildere temperaturer. Jeg er så lei av regn og syntes det max skal kunne regne 3 dager om gangen.
Jeg kjørte litt rundt med en kompis og satt nede på bryggen før jeg så stakk på en fest jeg var invitert til. Jeg har ikke akkurat festet i år, så det var litt rart. Spesielt nå som “C” har blusset opp igjen og det er mer begrensinger. Men vi var selvfølgelig under 10 personer og holdt avstand.
Jeg ville vanligvis ikke gått på fest i disse tider, men jeg kjente jeg trengte å sosialisere meg.

Hva gjorde du i helgen? Det er jo blitt kaldere ute nå og de fleste bytter da ut skjørt og shorts med jeans. Men jeg virkelig hater jeans, og jeg er ikke så fan av bukser generelt.
Tidligere har jeg så og si bodd i svarte tights gjennom hele høst og vinter månedene, men har nå funnet ut at det var på tide og ditche tightsene også.
Jeg kommer nok til å bruke mer vinter skjørt fremover. Og disse shortsene fra &OtherStories føler jeg ikke ser spesielt sommerlige ut og passer perfekt nå i høst. Jeg bruker da selvfølgelig over knee boots så jeg ikke fryser. Så mye mer chic.

Genseren jeg har på meg er en Alpaca blend ull genser, så på tross av at den ikke har armer var den faktisk skikkelig varm og god. Genserne fra &OtherStories er de beste.
(Genser fra & Other Stories HER,- Og Shorts fra & Other Stories HER,- )

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg