Dagen etter

I dag har jeg hatt en ekstrem daffe dag. Noe jeg tenker meg sikkert mange andre også har hatt.
Jeg tok en kjøretur med kompis i går kveld og herregud så mange fulle mennesker. Politiet hadde det travelt for å si det sånn.
Sånn sett er jeg glad jeg ikke hadde mulighet til å henge i byn, for var jo fullstendig kaos uansett.
17.mai er på mange måter ganske oppskrytt sånn sett. Selvom det også er mye kos.
Men tror man har en mye bedre feiring om man ordner til masse kos hjemme hos seg selv eller venner. Å drive å dra til byen er bare evig med kaos, kø og tull. Folk hyper byturer så sykt, men når de først har kommet seg på byn blir alle skuffet.

Jeg hadde det uansett ganske fint i går. Spesielt med tanke på at jeg ikke er i stand til så veldig mye nå for tiden.
Været hjalp utrolig mye. Elsker når det er sol!

Jeg har kanskje ikke hangover, men jeg føler virkelig dagen derpå vibbene. Ughh

Hvordan ble din 17.mai feiring?


Følg meg gjerne på Insta/Snap: “Rlablogg”
#dagenderpå #dagenetter #17mai #feiring #18mai #lørdag #helg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg