Dagens Pep Talk

I dag har vært en dag for mye tenking.
Det har gått i alt fra hvor jeg vil flytte til hva jeg drømmer om å få til. Jeg har lært at å drømme stort ikke nødvendigvis er så urealistisk som folk forteller deg.
Det var faktisk via en lydbok jeg innså hvor dumt det er å høre på folk som forteller deg at noe er for stort til å satse på, for det er jo i bunn og grunn kun deg selv som setter grenser for deg.
Og ja det å gjøre noe utenfor det vanlige og stort er absolutt vanskelig og man må være villig til å jobbe for det, men om det er det man vil så er det absolutt mulig.
Hadde alle tenkt at man måtte begrense seg selv så hadde vi aldri hatt alle de tingene vi har den dag i dag.
Så you do you boo.

Og det var dagens pep talk, haha.

Men jeg tror virkelig at det viktigste i livet er å ha troen på seg selv. Og det er mange steg for å finne det og jeg mener det første steget er å omringe seg med folk som heier på deg og ikke drar deg ned.
Det å være i støttende omgivelser gir oss så utrolig mye. Og ikke bare for våres håp og drømmer, men for å føle seg vell generelt.
Det betyr ikke at vi skal omringe oss med nikkedukker. Det selvfølgelig også viktig å ha venner som sier ifra om ting og gjør at vi klarer å se realiteten også. Men folk som får deg til å føle deg ubrukelig og håpløs er ikke verd å omringe seg med.Hva er din drøm?

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Veldig typisk grønne mennesker å tenke sånn som du refererer til i starten her. Altså ikke grønn som i klimaforkjempere eller folk som er på venstre-siden politisk, men heller av den farge-oppdelingen som boken «Omgitt av idioter» baserer seg på.

      Så og si hele familien min er grønn. Jeg også litt, men føler også jeg har en del gult i meg som er den fargen som er litt mer livlig og gjerne er den som kommer med forslag lg ideer til forandringer utenfor den komfortable godstolen i hjemmet.

      Og veldig mange av vennene mine opp gjennom har vært ganske grønn. Har fått høre så mye av så mange at jeg ikke bør prøve meg på det og det, «jeg vil ikke at du skal bli skuffet når du sannsynligvis ikke får det til» osv.

      Er glad det finnes grønne mennesker som står for det trygge og stabile. Men jeg er også glad for at jeg har tatt litt grep de siste årene ved å blant annet kutte ned på kontakten med samtlige av disse. For er lett å bli påvirket av de man snakker med og er med. Så forsøker å balansere det litt mer nå med litt flere gule ja mennesker også 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg