Del noe positivt!

Nå har det vært en liten stund siden jeg sist blogget her. Jeg forklarte litt i forrige innlegg uten at jeg direkte sa hva det handlet om.
Jeg har veldig lyst å skrive om det og få det ut, men føler kanskje det er best å skrive om det når jeg eventuelt har besøk. Da det fortsatt er ganske ferskt og vanskelig å snakke om.
Men skrive om det skal jeg!

I dag så jeg en dårlig nyhet i media og føler at jeg rett og slett ikke orker mer tragedier nå. Det er nok.

Så det hadde vært fint om DU som leser dette har noe fint/koselig du har opplevd i det siste og vil dele det i kommentarfeltet!
Det kan være noe smått eller stort – hva som helst, så lenge det er positivt!

#positivt #tanker #del #opplevelser

5 kommentarer
    1. Har ikke de helt store greie å komme med da de siste dagene har gått mest i nerdeting. Og da aller helst, ja du gjettet riktig, Pokemon Go. Har ikke så veldig mye å fortelle deg der heller, som jeg ikke allerede har “bombadert” deg med i Messenger, men kan si at jeg ihvertfall ikke er sååå langt unna å fylle ut den første generasjonen nå. 🙂 Ah, også fikk jeg en Pichu med party-hatt da jeg skulle klekke et egg i dag, så nå har jeg både en Pichu, Pikachu og Raichu med samme party-hatt.

      Åh, ja!! – Så var det en liten ting til. Det siste halvåret har jeg blitt litt kjent med en veldig herlig og interessant person. En person som jeg til tross for å bare ha møtt henne in persona 1 gang likevel allerede anser som en av mine nærmeste og beste venner. Ja, når jeg tenker meg om så er det i grunn DEG jeg tenker på nå, og er veldig glad for å vite av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg