Den perfekte DUPE

I det siste har ting vært litt vanskelig. Jeg har slitt mye med psyken og det er kanskje ikke rart med alt som har vært i år, i tillegg til at jeg bærer på mine egne ting fra før.
Så jeg tror det rett og slett ble litt for mye for meg og jeg har ikke helt visst hva jeg skal gjøre med det. I tillegg er det vanskelig å få gjort så mye med det når det er ferie. Men nå i August skal det bli lettere å få gjort noe med sakene.
Jeg liker heller ikke å skrive om slikt, da jeg vil dette skal være en plass for positivitet og gøye ting som sminke, mote og andre interesser.
Men da blir det jo til og at jeg holder meg unna bloggen når ting ikke er som jeg vil ha de, og det er jo også dumt.

Uansett! Nok om det.
I helgen ble det plutselig en økning i temperaturene og jeg fikk samtidig hengt med en kompis av meg igjen. Vi tok da turen ut og jeg fikk tatt noen bilder av dette antrekket som jeg er helt obsessed med.
Det er en perfekt dupe for Zimmermann, men er isteden fra River Island. Jeg føler River Island den siste tiden har kommet ut med mye Zimmermann inspirerte plagg. Så om man elsker Zimmermann, men ikke har råd til å bruke 10 000kr på en kjole, så anbefaler jeg å holde et øye med River Island.
Jeg kjenner jeg gleder meg allerede til slutten av August. Jeg ser liksom frem til mer stabilitet og en mer forutsigbar hverdag, samtidig som det skjer mye gøy i slutten av August og utover September.
Jeg ser derimot ikke frem til kulde og mørke som kommer med høsten og Vinteren. Men på en annen side har ikke været vært så mye å skryte av nå i sommer heller. Men det er i det minste lyst mesteparten av dagen og kvelden og det liker jeg!
Får bare prøve å nyte her og nå mest mulig og så faller ting på plass etterhvert.

Følg meg gjerne på Instagram: @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Kjenner meg veldig igjen det å ikke ha så lyst til å skrive for mye om alt det som er vondt og vanskelig, men eller la bloggen være mer som et «fristed» med ting jeg liker og anser som positivt i stede. Men engang iblant syns jeg det likevel er greit, sånn for å minne folk, og kanskje også litt meg selv, på at jeg er tross alt «bare» et menneske jeg også.

      Klem 🖤

      1. Ja, samme her. Noen ganger må man jo bare liksom fordi det er i en sånn periode man er i. Og det går ikke alltid å late som man ikke er det alltid heller. <
        Hugs to u 2

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg