Denne serien får en reboot i 2020!

Gjett hva?
Gossip girl får en reboot! Denne skal bli sendt på HBO max. I dag er altså første gang jeg hører om HBO max, så aner ikke hva det vil si men det er noe som sies å komme rundt våren 2020.

For min del syntes jeg det er helt greit at de kommer med en Gossip girl 2.0 da det var mye i den originale jeg syntes de rotet til.
Det er en serie jeg og mange andre elsker, og jeg tenker mange vil kanskje se på det som negativt med en reboot. Jeg derimot sier “velkommen”.

Jeg syntes de begynte serien bra, men rotet mye til for Serena karakteren. Nate syntes jeg også fortjente en bedre storyline. Mot slutten ble det liksom “the Blair show”, noe jeg ikke syntes karakteren fortjente helt.
Jenny fortjente for så vidt også bedre enn det hun fikk. Hun begynte snill og uskyldig og endte opp veldig nedslått og sliten.

Upopulær mening Alert!

Serena er bedre enn Blair.
Jeg syntes alltid det er så rart å lese kommentar etter kommentar om folk som bare elsker Blair og syntes hun var den beste karakteren. Og at de bare fulgte serien for forholdet mellom Blair og Chuck. Og mener Serena var en dårlig person. Noe som overhodet ikke stemmer.
Serena var god stort sett hele veien og eneste gangene hun gjorde dumme ting var når andre gjorde noe vondt mot hun først. Mens Blair brydde seg lite om hvem hun måtte kjøre over for å komme dit hun ville, noe som ofte var Serena. Serena brukte veldig mye tid på å tenke på andre og spesielt Blair. Mens Blair viste veldig lite av den samme støtten tilbake. Jeg har hatt et lignende vennskap i det virkelige liv, og det er utrolig slitsomt å være venn med en som hele tiden er aggressiv mot deg fordi noen ting kanskje kommer litt enklere til deg eller faller mer naturlig. Sjalusi er noe som fort kan ta knekken på vennskap.
Nå hater jeg ikke Blair heller, jeg likte hun ekstremt godt de få gangene hun faktisk var en god venn mot Serena og hun hadde killer outfits.

En ting jeg ser frem til i den nye Gossip girl serien er enda mer mote! Hvis det er noe jeg elsker med den originale serien så er det antrekkene. Alt fra klærne til sko og tilbehør. Den serien er Fashion 101.

Liker du Gossip girl? 
Hva syntes du om at det skal komme reboot?


Etter et raskt google søk ser det ut som at HBO max ikke vil komme til Norge før senere engang. De vil først fokusere på Amerika, og utvide i ettertid om det blir en suksess.

5 kommentarer

Siste innlegg