Desenio – Foodie vs. Glam + Rabattkode

Reklame | Reklame - Desenio

Desenio er en butikk som selger posters og rammer. Dette er min favorittplass å finne bilder til hjemmet da de har så masse forskjellig å velge mellom, og ikke minst noe som passer en hver stil.
Jeg personlig kan ofte synes det er vanskelig å finne ting jeg liker her i Norske butikker fordi de sjeldent selger noe i min stil og fargene jeg er ute etter.
Men hos Desenio har jeg alltid klart å finne noe som passer meg perfekt i de fargene jeg ønsker.
Under har jeg valgt ut noen av mine favoritter i to forskjellige stiler.

Den første kaller jeg “Foodie” da jeg føler det er bilder som passer f.eks på et kjøkken! De gule fargene gir energi og de to under passer de som er glad i søtsaker. 

Lemon Print//Macarons//Lollipop Poster//Legs Poster

Det neste jeg valgte ut er disse som jeg kaller “Glam”, nettopp fordi de gir et veldig elegant og glamorøst inntrykk. Disse bildene er garantert mine favoritter da jeg elsker alt glam og glitter. Jeg er også glad i Chanel, perler og fargen rosa! 

Hand and mirror Poster//Champagne Poster//Glitter Chair Poster//Chanel Bottle

Hvilken plakat er din favoritt?

Bruk rabattkoden min XRLA10 for 10% av kjøpet. Om det er tilbud på siden skal denne også fungere oppe disse rabattene! 

NB: Rabattkode gjelder IKKE på rammer, personlige eller outlet poster og poster pakker. Og gjelder kun til den 21. August

Trykk HER for å komme til nettsiden eller trykk på et av bildene for å komme direkte til produktet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg