Det beste i livet er å…

I går hadde jeg det skikkelig koselig. Jeg tok meg først en liten tur ut i sollyset og kjente mer og mer på at jeg gledet meg til det blir vår og mildere ute.
Etter jeg hadde spist middag kom kompisen min Ragnvald og kjæresten innom og tok seg noen drinker. Jeg har ikke sett de på lenge så det var utrolig koselig at de kom på besøk. Vi pratet og hørte på musikk. Og jeg lo masse.
Føler jeg ikke har ledd skikkelig på lenge, men i går kom det ut.
Jeg føler noe av det beste i livet er å sitte å le med gode venner. Det er lite som slår det. På kvelden kom kompisen min Kjetil og plukket meg opp og vi tok da turen ned til Madam Felle og så på lokal band spille.
Ragnvald og kjæresten bestemte seg også for å være med oss ned. Alt i alt en super koselig dag. På veien hjem begynte det å snø og det fortsatte utover dagen i dag. Og jeg som var fult innstilt på våren.
Jeg vet jo at vi teknisk sett fortsatt er i en vinter måned, men jeg er bare så klar for å ikke fryse og kunne gå med lettere klær. Og jeg ser så ekstremt frem til å ha mer dagslys og kunne sitte ute på en benk i solen og bare slappe av med venner. Diiggg!

Hvem er klar for vår?

Følg meg gjerne på Instagram: @rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg