Det er heeeelg!

God Fredag.

I dag er det 4 dager igjen til Disney + kan strømmes i Norge. Akkurat nå har de også et tilbud hvor du kan kjøpe et års abonnement for redusert pris. Noe jeg selv sitter å vurderer.
Jeg har virkelig hatt mangel på serier og filmer å se på og for tiden orker jeg ikke å se på for tunge serier med mye drama og spenning. For tiden vil jeg egentlig bare se på familie filmer og koselige serier. Så da er vell Disney + perfekt.

I tillegg sitter jeg å vurderer hvilken julekalendere jeg skal gå for i år.
Det er kanskje litt tidlig for mange å kjøpe det allerede i september, men flere lanserer kalenderne sine denne måneden og de populære forsvinner fort.
Jeg vet i hvert fall at jeg skal gå for en The body shop kalender i år også da jeg var veldig fornøyd med den i fjor. Den lanseres den 17.september.
Ellers vurderer jeg også å se hva som kommer ut av sminke kalendere i år.

Hvilken kalendere pleier du å gå for?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg
og Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg