Det som en gang var godt, kan bli godt igjen.

Ugh, nå har jeg ligget en uke med forkjølelse/Influensa. Det har med andre ord gått i serie binging og mobilspill, for hva ellers er det å gjøre når man har feber og hele pakken.
Det blir nok det samme jeg kommer til å gjøre i helgen. Altså se på serie og slappe av, så kommer jeg sterkere tilbake neste uke.

Jeg fikk opp et Snapchat minne fra 5 år tilbake i dag som var fra det første kollektivet jeg bodde i. Det var bilde av utsikten ut vinduet fra stuen hvor man da ser utover Bergen by. Alle hustakene inn mot sentrum og fjellene rundt. Takene var dekket med snø og det var blå himmel med noen få skyer rundt om.
På det tidspunktet var jeg ganske langt nede, men akkurat det synet føltes nesten magisk.

Jeg har stort sett alltid likt meg veldig sentralt, selvom jeg har opplevd en del tøffe situasjoner. Det er dumt at noen situasjoner kan påvirke oss såpass mye at det blir vanskelig å være i et område man ellers elsker.
Men det betyr jo ikke at man ikke kan komme forbi det på et tidspunkt, men her må man ta tiden til hjelp.
Det som en gang var godt, kan bli godt igjen. Og jeg tror det er viktig å huske på.

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg