Det utenkelige!

Jeg har ikke ord.
I går fikk vi alle oss et sjokk. Et sjokk man kun forstår om man har opplevd det samme selv. Et sjokk fra noe man ellers helst aldri vil oppleve og heller aldri burde.
En utenkelig situasjon. En ting er å høre om slike hendelser, men å faktisk være en av de som oppdager det og er vitne til det.
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, men jeg trenger rom noen dager. Rom til å bare la det hele synke inn. Jeg sliter med å forstå det hele, og føler ikke det er noe man noensinne vil forstå. Det er helt uforståelig.

Denne situasjonen er nok for tidlig å dele, ikke vet jeg om jeg har lov til å dele den heller enda. Selv om jeg vet at det står i avisene, så regner jeg med at det ikke står detaljene rundt det hele. I tillegg vet jeg ikke om de fortsatt undersøker saken. Jeg har holdt meg unna alt av nyheter og aviser. Jeg har spørsmål, men samtidig vil jeg bare vite minst mulig. I hvert fall mens alt står på som verst.

Mental helse er et emne det er viktig vi snakker om. Det er viktig at vi tar vare på medmennesker. 
Vær der for de som trenger deg. Ikke velg noen vekk fordi “det er litt slitsomt”. Ingen blir bedre av å være alene. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg