Dette skjer i høst

Disney + lanseres 
Denne vil først lanseres i USA, men det blir forhåpentligvis ikke så lang ventetid på oss her i Norge.
Det blir mye nytt og gammelt. Alt det nære og kjære fra Disney i tillegg til mye nytt innhold. Blant annet vil Lizzie Mcguire komme tilbake og High School Musical the Musical (serie). En julefilm som heter Noelle vil også blir tilgjengelig i tide til jul.
Jeg leste også at Disney + vil koste halvparten av det Netflix koster. Så svir det kanskje ikke like mye i lommeboken om man har flere streaming tjenester.
(bilde lånt fra google)

Apple TV+ lanseres
Dette har jeg hørt veldig lite om til tross for at jeg har alt mulig av Apple produkter. Jeg har derimot hørt Jennifer Aniston nevne en serie hun spiller i sammen med Drew Barrymore. Jeg ble til slutt nysgjerrig på denne og fant ut at jeg ville se den, for å så finne ut at den ikke er kommet ut enda og vil bli tilgjengelig på Apple sin Tv+ når den lanseres nå i høst.
Det står denne vil komme i November, men om det gjelder alle plasser eller bare USA vet jeg ikke. Forhåpentligvis gjelder det Norge også.

Film lanseringer
Zombieland 2
Maleficent Mistress of Evil
Charlie’s Angels
Frozen 2
The Addams Family
Hustlers

Nye og returnerende serier
This is us (sesong 3) – Amazon Prime
The morning show (sesong 1) – Apple Tv+
Riverdale (sesong 4) – Netflix
Legacies (sesong 2) – HBO
Supergirl (Sesong 5) – HBO

Annet
Smaker som Pumpkin spice Latte (Starbucks) returnerer. Når det gjelder limited edition smaker er det mye større i Amerika enn her i Norge. Men noen har vi fått her også.
Jeg har bursdag (5.september)
Julekalendere kommer til salgs
(bilde lånt fra google)

Ellers skjer det nok en del i moteverdenen og sminke industrien nå i høst. Jeg forbereder meg i hvert fall til å kjøpe varme gensere, for det trenger jeg.

Vet du om noe spennendes som skjer i høst? (Kommenter da vell!)
Hva gleder du deg til nå i høst?

 

5 kommentarer
    1. Ååååh for en fin liste! Jeg håper dette kommer mens jeg er i USA! Skal være her et par måneder nå, så det hadde vært amazing! Skal helt klart få testet ut noen av nyhetene på Starbucks mens jeg er her !

      Det er så mye å glede seg til! Nyte California, får kanskje besøk av ei venninne mens jeg er her, det å komme hjem til venner og familie, begynne å planlegge og ordne i stand til jul ❤️ Jeg elsker hele desember-måneden da jeg også har bursdag i tillegg til alt annet som skjer! Elsker livet ❤️

      Og helt klart – varmere gensere, og det å bare kunne pakke seg inn i strikkende gensere og messy bun på hodet ❤️

      Ha en super helg 😃

      1. Jeg tror både Disney + og Apple tv+ skulle komme i løpet av november, i hvert fall i USA. 🙂 Usikker på når det vil bli for Norge derimot.
        Og jaa desember er så koselig.
        Ha en super helg du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg