Din guide til CyberWeek og Black Friday

Nå er Cyberweek rett rundt hjørnet og mange sider har allerede begynt tilbudene.
Min største anbefaling er å ikke bite på disse falske tilbudene som ser ut som en god deal, men så har de i realiteten skrudd opp original prisen for at tilbudene skal se større ut enn de er.
Kjøp kun det du trenger og har hatt lyst på i lang tid og ikke ta alle disse spontan kjøpene.

Jeg anbefaler også å bruke Shoptagr som er en utvidelse til google chrome og en app i AppStore. Her kan du lagre ting du har lyst på og få beskjed når det er en prisendring.

Her er en liten checklist: 

  1. Ikke kjøp bare for å kjøpe
  2. Ikke bit på lokketilbudene
  3. Vær obs på førprisen
  4. Lag deg et budsjett og hold deg innenfor det
  5. Ikke sitt på nett hele dagen å se på alle tilbudene

Jeg husker f.eks i fjor rundt denne tiden at det var steder jeg så bedre tilbud i tiden før Cyberweek og Black Friday enn jeg jeg gjorde under. Mens andre steder tok tilbudene helt av og man fikk faktisk skikkelig gode deals. Min erfaring er at de beste tilbudene ikke er i Norske butikker men f.eks USA osv. Noe som er trist da vi burde kjøpe mer innlands.
Men uansett hvor du velger å kjøpe fra, så spør deg selv først om det er noe du virkelig kommer til å bruke!

Det er null FOMO å la være å kjøpe noe.

Anbefaler også å sjekke ut den videoen av Josie aka Fashionmumblr:

Happy Shopping Xx

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg