Din Ultimate Guide til Julefilmer 2021

Dette er den oppdaterte versjonen av listen jeg lagde i fjor!

1-10. Desember: 
Christmas Made to Order
Christmas Wonderland
Father Christmas is Back (Uggh.. dårlig film, men om man liker sånt kan man jo sjekke den ut)
Single All the Way
A Castle for Christmas
The Knight before Christmas
The Princess Switch
The Princess Switch 2
The Princess Switch 3
The Holiday Calendar
A Cinderella Story A Christmas Wish
Let it Snow
A Wish for Christmas
A Christmas Wish (Aka One Tree Hill the xmas movie, haha. Neida, men altså hele 6 OTH karakterer er med!)
Christmas Vacation
Holidate
A Boy Called Christmas

11-20.Desember:
The nightmare before Christmas (Denne føler jeg også funker bra i Oktober, men mange ser på det som julefilm. Så da kom den her)
The Christmas Chronicles
The Christmas Chronicles 2
Noelle
Godmothered
Last Christmas
A Christmas Prince
A Christmas Prince The Royal Wedding
A Christmas Prince The Royal Baby
The Nutcracker and the four realms
The Holiday
Jul i Flåklypa
The Polar express
Elf
Home Alone
Home sweet Home Alone (Det er kommet ut en ny i år, kan selvfølgelig ikke måles med klassikerne.. men kanskje koselig likevel)
Reisen til Julestjernen

20-24.Desember:
Jack Frost
The Grinch
Home Alone in New York
Miracle on 34th Street
The Santa Clause
The Santa Clause 2
The Santa Clause 3
Tre nøtter til Askepott
Mickey’s Once upon a Christmas
Mickey’s Magical Christmas
A Christmas Carol

1. og 2. Juledag/ Romjulen:
Love Actually
The Holiday (Jeg putter denne her også da jeg føler det ofte er i romjulen jeg ser den)
Harry Potter – All of them
Charlie and the Chocolate Factory
Enchanted

Happy Watching XxInstagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Mulig jeg har kommentert det før, men her er det en del jeg aldri har sett. The Santa Clause-filmene f.eks har vært på min liste over filmer jeg vil utforske… nokså så lenge nå 🎅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg