Discard everything that does not spark joy – Marie Kondo

I dag skal jeg egentlig bare gjør litt små ting som å rydde og organisere garderoben min. Jeg skal prøve mitt beste å kvitte meg med litt flere klær, noe jeg gjør ganske jevnlig. Skal noe inn, må noe ut.
Jeg elsker klær og det er ofte vanskelig å kvitte meg med plagg jeg har hatt lenge. Mest fordi jeg bare er så vant til å se de der og gjerne pleide å bruke de ganske ofte. Men stilen min har forandret seg ganske mye og det jeg pleide å like, liker jeg ikke like mye lenger. Det blir kanskje dumt å beholde noe bare fordi jeg har hatt det lenge. Men det er nok bare den angsten da, som klenger seg til alt som er forutsigbart og gir stabilitet.
Men jeg skal la meg inspirere av Marie Kondo og kvitte meg med det som ikke lenger gir meg glede.
(Kjøpte meg plante. Selvom jeg er alt for flink til å glemme å vanne de, men skal prøve mitt beste!)

Jeg vil også lære meg en ny tiktok dans i dag bare for å få inn noe trening, og tiktok danser er en gøy måte å få brukt kroppen på.
Spesielt siden jeg aldri har vært noe super fan av trening, men jeg vet jo det trengs. Dansing har jeg alltid elsket, så hva er bedre enn å finne en treningsform du faktisk liker?

Jeg trenger også virkelig å finne en ny serie å følge med på. Jeg har gått en stund uten nå og ble så håpløst hin dagen at jeg endte opp med å se på Donald Duck på Youtube mens jeg spiste. Jeg må ha noe å se på mens jeg spiser.
Så hvis noen har noen tips her så legg igjen en kommentar.
Jeg vil finne en serie som ikke bare er sånn tullete komedie, men som heller ikke er en tung drama serie. Jeg trenger den som ligger perfekt i midten der men ekte følelser og smart dialog, men også har gøye stunder og latter i seg.

Hva er dine planer for dagen?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg