Skillingsboller

I går kom regnet, fulgt av lyn og torden.
På slike dager med mye regn er det ekstra digg og lage seg noe godt. Så da lagde vi oss skillingsboller.
Jeg har tenkt på skillingsboller en stund nå, så da var det på tide. Vi lager de selvfølgelig uten melk, så da pleier vi å bruke Oatly sin havrefløte isteden.
Vi bruker også speltmel istedenfor vanlig hvetemel.

Jeg har egentlig følt meg skikkelig tung og slapp de siste dagene. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg prøver å gjøre litt her og der som hjelper.
Det har nok kanskje en del med alt jeg har snakket om i tidligere innlegg angående leting etter nytt bosted. Jeg tenker jo på det store deler av dagene og leter aktivt. Så det blir jo naturlig et stort fokus.
I tillegg har det vært ekstremt varmt inne på rommet mitt pga. varmen ute og solen. Så selvom jeg ikke ser frem til mange dager med regn, er det litt digg å få det litt kjøligere på rommet så jeg kan få bedre søvn.

Hva liker du å gjøre på regnværs dager?

 

3 kommentarer
    1. Ååååh dette så såååå deilig ut!😋🤤

      Hørte at det var utrolig mye torden og lyn hjemme 😱 Jeg er i California og er litt glad for det akkurat nå kjenner jeg, da jeg haater lyn og torden!

      Trist å høre at du er mye slapp om dagen! Håper du finner nytt bosted veldig snart, sånn at brikkene kan begynne å falle på plass ❤️

      Regnværsdager elsker jeg å tenne masse duftlys, drikke te/kakao og kose meg med digg middag, Netflix og et deilig teppe ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg