Drømmekveld på Skeidar

I går arrangerte Skeidar noe de kaller for “Drømmekveld”.
De hadde da masse gode tilbud, mat og drikke, konsert og premieutdeling.
De 100 første i køen fikk utdelt goodiebag, vi dro derfor litt tidligere for å være blant de hundre første bare for å finne ut at det var langt flere enn hundre i køen allerede.
At folk orker å dra såpass mye tidligere for å stå evigheter i kø er utrolig. Men vi shoppet nå litt og satt og så på konserten med Claus Dansken. Han som originalt skulle opptre hadde skadet kneet på nasch, og sendte derfor kompisen sin Claus isteden.
Det er alltid ekstra spesielt å oppleve live musikk. Jeg kunne jo selvfølgelig ikke noen av sangene da jeg aldri hører på skandinavisk musikk i tillegg til at dette var musikk som var populært i mine foreldre sine yngre dager, men koselig var det uansett.

Man kan i hvert fall trygt si at julen er kommet i butikkene.
Skeidar har utrolig mye fint både til jul og ellers og føler jeg vandrer rundt i en godteributikk når jeg er der borte. Jeg elsker interiør.

Har du vært på drømmekveld før?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg