Drømmeoppussing

Hola!

I dag har jeg egentlig bare tatt det chill og redigert video. Har egentlig følt meg ganske sliten etter helgen og i går kom en venninne på besøk på overnatting.
Det var skikkelig koselig! Vi har ikke hengt sammen på en god stund og hadde en del catching up to do.
Vi koste oss også med litt The sims gaming på kvelden. Det har visst kommet ut en ny spillpakke som heter “drømmeoppussing” hvor du får klienter du skal pusse opp rom for. De gir deg visst tips om hva de liker eller ikke liker, så skal du utifra det prøve å pusse opp et rom som klientene blir fornøyd med.
Jeg har ikke testet denne pakken ut selv enda, men så venninnen min spille den. Jeg derimot prøvde å lage meg selv og valgte stil influencer karriere og skaffet meg leilighet i byen.

Noe som egentlig reflekterer hva jeg ønsker for meg selv her i det virkelige liv. Jeg elsker bylivet og er ikke helt en person som passer inn i for rolige strøk. Jeg liker litt lyder rundt meg og vite at jeg har alt i nærheten.
Jeg elsker også tanken på å f.eks bare gå rett utenfor til nærmeste café og sitte der å blogge eller redigere videoer eller hva enn jeg har på planen.

Men først må jeg få jobbet med meg selv og den psykiske helsen. Og deretter tenker jeg at det meste vil bare falle på plass av seg selv.Liker du best bylivet eller roligere strøk?

Følg meg på Instagram @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Mulig jeg nevnte dette under forrige Geoguessr, men jeg har også spilt litt Sims i det siste.

      Dog har jeg tatt litt vel av ved å makse ut familien til åtte pers – hvor tre av medlemmene er unge mennesker som er superavhengige av at de voksne hjelper dem HELE TIDEN.. kjente jeg fort ble litt lei av det, og at åtte personer uansett ble for mye. Klarer aldri helt bestemme meg hvor fokuset helst skal ligge. Og med de tre småbarna får jeg uansett ikke fokusert like mye på de forskjellige ønskene mine som jeg hadde foretrukket… 😅

      Når det gjelder byliv vs roligere strøk foretrekker jeg helst at det er rolig og stille som i graven der jeg bor. Men at det er kort gåavstand til alt mulig festlig i samme slengen. Neeeesten sånn som jeg faktisk har oppnådd nå! 😊

      1. Haha, ja jeg foretrekker å lage en eller maks to simmer om gangen. Syntes selv at to fort kan bli litt mye å holde styr på hvis de har helt frie valg. De gjør så masse impulsivt og kan finne på å bare begynne å gå å gjøre noe annet midt i en samtale. Så litt styr, men man kan alltids slå av friheten deres så… there’s that.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg