Drømmer om…

God Mandag folkens xx

Jeg kjenner at jeg lengter etter å ha en skikkelig hage i disse dager hvor vi har en del sol. Det hadde vært så koselig å bare kunne sette seg ut å slappe av liksom. Med muligheter for å grille også.
Det går for så vidt å grille på altanen utenfor oss her og, men den er smal og midt i en bakgård som får lite sol pga. hus som omringer hele området. Så det frister lite.

Men det må virkelig være målet mitt og ende opp med å kjøpe et skikkelig fint hus her i nærheten av sentrum. Drømmen hadde vært å ha stor plass, walk in closet og fint uteområde/hage. Også med plass til badekar selvfølgelig.
Men hvem drømmer vell ikke om det?

Kanskje det hjelper at jeg bare skriver det her. Setter det ut i universet. Da må det jo skje? Eller hva?
*Optimistisk*

Nå skal jeg i hvert fall spise middag. Har vært så distrahert i hele dag at jeg ikke har fått meg selv til å lage mat, men nå er den heldigvis straks ferdig.

Uansett så vil jeg si at det er bare til å skrive spørsmål og sånn i kommentarfeltet om man skulle føle for det. Har aldri laget et “svar på spm” innlegg, så det hadde jo vært litt gøy. Men no pressure.

Ha en fin dag<3

Fortell meg gjerne hvordan dere har det for tiden, føler dere at ting går tilbake til normalen eller er dere fortsatt nervøse/bekymret?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg