En film jeg…

(Bfo bilde fra Pintrest)

En film jeg elsker: Harry Potter film serien. Always…

En film jeg hater: Dreamcatcher. Dette er en film jeg ikke har sett på evigheter, men jeg husker likevel hatet for den. Kanskje det ville vært annerledes i dag, men jeg tviler.

En film jeg syntes er dårlig: Insidious serien (med unntak av 3eren), The Conjuring 2

En film som er nostalgisk: Bring it On, Mean Girls, What a girl wants, She’s the man, John Tucker Must Die, Legally Blonde, Clueless

En Disney favoritt fra barndommen: Løvenes konge, Alice in Wonderland

En film jeg ser når jeg trenger komfort og/eller savner vennskap: LOL, Naomi and Eli’s no kiss list.

En film jeg ser når jeg er glad: Mamma Mia. En film som gjør at man føler for å hoppe opp stående i sofaen med fjernkontrollen som mikrofon.

En film som får meg i romantisk humør: “Love, Rosie”, After, The kissing booth, To all the boys I’ve loved before,

En film som er ikonisk: The Devil Wears Prada, Breakfast at Tiffany’s,

En feel-good film: A dog’s purpose,

En film som får meg til å føle meg bad ass: Rock of Ages, The Runaways

En film som gjorde inntrykk i barndommen: Thirteen

En skrekkfilm jeg digger: Grave Encounters, Paranormal Activity, Unfriended, Lights out, Mama

En film jeg anbefaler: The invention of lying

Xx
Hvilken filmer ville du hatt på denne listen?

Ps: Jeg tok ikke med julefilmer og romjuls filmer da jeg kun ser julefilmer i Desember og har egne lister for dem.

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

4 kommentarer
    1. Litt usikker på samtlige her, men på Disney ville jeg svart helt klart Toy Story. Og hvis det ikke hadde vært helt innafor med tanke på at det er en Pixar-film, så tror jeg kanskje at neste i rekka ville vært Askepott (tegnefilmen). ✌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg