Ett år eldre – Virgo season

I dag har jeg bursdag! Og det har vi feiret med familiebesøk, god mat og kaker/boller.
Det ble bare en avslappet feiring siden jeg bor hjemme for tiden. Hadde jeg bodd for meg selv hadde jeg tatt den helt ut med dekorasjoner og fest.
Kanskje like greit at det ikke ble slik i år, så sparer jeg noen kroner der.

Det ble koselig da. Men jeg har nok ikke følt av det var noe veldig mer enn en vanlig Torsdag. Er det blitt så kjedelig å fylle år?
Tror jeg bare må feire type barnebursdag til neste år. Gjenoppleve tiden hvor det faktisk var skikkelig stas å feire.
Man får gjerne ikke så mye oppmerksomhet lenger heller når man blir eldre, så kanskje det er litt av greia som gjør at det føles mindre gøy.
Ikke at alle skal stirre på akkurat deg hele dagen og overøse deg med komplimenter. Men at man føler seg litt lagt merke til og føler at folk bryr seg litt ekstra.

Folk bryr jo seg, men det blir vist på en veldig annerledes måte når man blir eldre.
Kanskje jeg bare vil være barn igjen en liten stund.Shoutout til Kylie cosmetics! Leppestiften holdt igjennom hele dagen til tross for spising og hele pakken. Denne leppefargen er en stor favoritt hos meg. Jeg hadde den i mini versjon fra en av bursdags kolleksjonene til Kylie, og nå har jeg kjøpt den i original størrelse. Den er elsk!Og selvfølgelig lagde jeg donuts. Men det var vell ikke noe overraskelse.. Så gooode!
To all you virgos out there – HAPPY VIRGO SEASON

10 kommentarer
    1. Når det kommer til slike mer “klassiske” “voksenfester” hvor det gjerne “skal” drikkes mye, hyles og skrikes så merker jeg at det er noe jeg ikke tror jeg hadde følt meg spesielt komfortabel med særlig lenge, men for deg hadde jeg vurdert å ihvertfall være til stede en liten stund uansett – jeg mener, hvor mye skumlere kan det egentlig være enn å sjekke inn på et vandrehjem i tre døgn med vilt ukjente utlendinger liksom? xD

      Men.. Hvis du derimot går for et mer typisk “barneselskap” neste år, ja da kan jeg godt tenke meg at jeg klarer å være til der litt mer enn bare en liten stund ^^

      Synd jeg ikke kunne møtt deg på bursdagen din i år, men neste gang skal det ihvertfall vurderes om du har lyst på noe, og om hotellprisene i Bergen ikke er alt for høye den uken ^^

      1. Jeg har bare feiret bursdagen min med typisk drikkefest tre ganger og syntes det er den gøyeste måten å feire på. Men nå har jeg jo ikke drukket på to år (med unntak av en sjelden ginger Joe), så da er det ikke så lett uansett. Alkohol + meg funker bare ikke for tiden. Men det blir ikke nødvendigvis masse hyling og skriking på slike fester. Det finnes jo forskjellige versjoner av drikkefester også og er stort sett avhengig av hvor mange som er der.
        Da jeg bodde i vennekollektivet varierte det med fester med 20 folk til fester hvor vi bare var tre xD De fleste av de endte uansett med disney sanger sunget med innlevelse.xD Og de festene vi var mellom 4-6 var faktisk de aller beste festene.
        Pleier da også og tilpasse litt utifra hvem jeg inviterer. Så inviterer jeg noen som jeg vet ikke er så komfortabel med visse ting, tilpasser jeg det så godt jeg kan til det ^^

        Men ja haha barnebursdag er et fristende alternativ xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg