Every rose has it’s thorn

I går hadde jeg besøk av min kjære kusine som kom med blomster som en sen bursdags gave. Det er alltid utrolig koselig når folk tar seg bryet å gjøre noe fint. Det er så undervurdert, og noe jeg personlig setter uendelig pris på.
Hvite roser føler jeg også bare er ekstra fine og passer bra inn med resten av rommet mitt og ikke minst den fine Kahler vasen min i gull.

Akkurat nå sitter jeg egentlig bare å slapper litt av mens jeg hører på “somewhere over the rainbow” bli spilt nedover i gaten. Jeg vet ikke hvem som spiller musikken, men det er folk som arbeider mesteparten av dagene utenfor her. Alt fra skifting av tak til oppussing i flere av leilighetene rundt om.
Egentlig ganske plagsomt å våkne til, men det har vært slik siden jeg flyttet inn.
Det er for så vidt bra at disse husene blir gjort noe med. Det meste rundt om og inni sentrum er jo helt falleferdig og trenger seriøs oppgradering.
Skjønner ikke hvorfor det ikke har vært høy prioritering for lenge siden. Det er jo også lettere å leie ut når det ser bra ut, og ikke minst vil folk bli boende lengre om de trives.
Og viktigst av alt gir det hele byen en høyere standard når husene har høy standar.

Det er i hvert fall ikke greit og lure studenter og unge voksene fra andre byer inn i rottereir med kontrakter hvor du sitter fastlåst et år om gangen. Det er nok av slikt rundtom.

Every rose has it’s thorn – 

Er det noe du vil se fra meg her på bloggen?
Eller har du spørsmål? Ikke nøl med å legge igjen en kommentar <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg