Få vaskehjelp hjem! // Dagens Outfit

Reklame | Freska

Nå er det endelig Løøøørdag!
Man kan hive seg ned i sofaen og slappe av.
Av og til er det ekstra digg med helg. Og nå er det kaldt ute og snø som daler ned.
Dumt er det derimot når man endelig får helg og innser at man har et hav av husarbeid og rengjøring og ta seg til.

Helt siden jeg flyttet inn i denne boligen har rommet mitt bare vært et gigantisk rot. Jeg har hatt alt for mye å ha kontroll på og for mange ting som skal gjøres.
Kjøkken område og bad er noe som konstant må rengjøres og rommet mitt har jeg da ikke hatt nok kapasitet til.
Heldigvis finnes det vaskebyråer man kan leie inn til en rimelig pris! Som https://www.freska.no/ 
Som allerede har mange fornøyde kunder.
For mange er det kanskje skummelt å få fremmede inn i hjemmet som skal vaske og rydde etter deg. Da gjelder det å finne et byrå man kan stole på.

Har du lyst på vaskehjelp og slippe unna unødvendig stress?
Vaskehjelp finner du HER

Her er forresten dagens look/antrekk !

Rosafargen går ut av håret etter 3-4 vask. Tenkte å lage en Valentines makeup look, og rosa hår ga mening!
Ha en fin Lørdag folkens xx

Følg meg gjerne på Instagram: “RLABLOGG

#makeup #outfit #pink #vaskehjelp #freska #rengjøring #stressned #avslapping #relax #mote #moschino

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg