Fancy Easter 🐰

God PÄske folkens! 
I dag sto jeg opp i min hvite fluffy topp og shorts til en koselig pÄskefrokost. Jeg har huset for meg selv i pÄsken og har derfor en venn pÄ besÞk som holder meg med selskap.
Det var veldig koselig Ä stÄ opp til en slik frokost med kaninkopper, egglys og sÞte pÄske servietter.

PÄsken de siste Ärene har egentlig vÊrt litt kjedelig. Men det er vel kanskje bÄde fordi jeg har blitt voksen og de psykiske tingene jeg bÊrer pÄ. Det var gÞy som barn da man dro opp pÄ hytten og sÄ pÄ pÄskemorgen og gumlet pÄ godiset man hadde fÄtt i pÄskeegget sitt.
Men nÄ er det egentlig bare pÄskepynten og pÄskesnopet jeg synes er gÞy med pÄsken.

Det har kanskje ogsÄ noe med at jeg liker best hverdagen for tiden. Med Covid restriksjonene kan man jo ikke vÊre sammen i pÄsken. Men mange har nÄ dratt opp pÄ hytten likevel men da kun med husstanden sin. SÄ folk reiser vekk i pÄsken, men sÄ kan man kan ikke samles om folk er hjemme heller. SÄ da blir det egentlig bare litt kjedelig.

Gleder meg sÄnn til den dagen vi bare tilfeldig kan mÞte folk vi kjenner pÄ gaten og gi de en klem. FÞlg meg gjerne pÄ Instagram HER!

Hvordan er din pÄske sÄ langt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg