Fashions fade, Style is eternal.

Denne shortsen her ble jeg forelsket i en gang i fjor da den kom ut. Jeg visste jeg ville kjøpe den men nektet å betale fullpris, som er ganske mye med tanke på at det er Zimmermann. Jeg tror jeg fulgte med på den ganske lenge og den dukket til slutt opp noen steder til rundt 30% rabatt, men jeg endte opp med å kjøpe den på Depop til en fantastisk pris på tross av at den var helt ubrukt. Det hjalp sikkert at valutakursene var som den var akkurat da.
Jeg har sett fremt til å endelig få bruke den. De er liksom en av de plaggene jeg har som jeg bare blir litt glad av hver gang jeg ser, og det er slik man vet at man har gjort et godt kjøp.
Det fantastiske med denne shortsen er at den bare passer med så utrolig mange forskjellige topper. Og her har jeg på meg en ny topp fra Zara. Jeg har så utrolig lite grønt i klesskapet og hvis jeg først skal kjøpe noe grønt blir det definitivt mint/pastell. Jeg bare elsker hvor søt den toppen faktisk er og spesielt puff sleeves og broderiene. Den kan du kjøpe HER

Hva syntes du om antrekket? 
Har du et plagg som bare gjør deg ekstra glad når du ser det?

Følg meg på Instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg