Feels like spring 🌷

I går var vi plutselig opp i 11 varmegrader og solen lyste inn gjennom vinduet. Jeg var egentlig forberedt på at det skulle bli dårlig vær hele påsken, så det var en hyggelig overraskelse med litt finvær.
Man føler virkelig at det blir mer og mer vår, men har opp til nå fortsatt vært ganske kjølig ute. Så jeg håper det snart vil være innafor å gå med shorts og skjørt igjen.

I år igjen blir dette en annerledes påske for de fleste. Jeg tipper mange hadde forventet å få tilbake mye av normalen innen denne tiden, og muterte virus hadde vi hvert fall ikke sett for oss.
Men slik ble det. Det er i hvert fall lov å dra på hytten, noe som om jeg husker rett ikke var lov i fjor. Jeg vet ikke om det egentlig er så lurt at de har tilatt det i år slik som situasjonen er og med tanke på hvor mange som ikke klarer å følge enkle retningslinjer. Også kan man jo ha max 2 på besøk, så det er vell mange som ikke så poeng med å dra på hytten i år likevel.
Men man kan jo ordne litt hyttekos hjemme også. Med påskekrim, god mat og kortspill.Hva er dine planer i påsken?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

1 kommentar
    1. Begynner å merke klare endringer her og nå ^^ snøen er, igjen, nesten borte, og graderne ligger mest på pluss-siden, ihvertfall på dagtid.

      Gleder meg til det blir mer aktuelt å ta bilder og filme utendørs igjen, uten slite med å fokusere på å få best mulig resultat fordi jeg i så og så stor grad kjenner på hvordan jeg fryser på fingrene osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg