Fikk 200 kr for å gjøre dette

I dag stakk jeg og Kjetil ut og kjørte litt rundt. Vi endte opp ved ved en dam i nærheten som opptil nå ikke har vært vann i. Men i dag var det både vann og barn som badet. Det var ikke altså ikke mange, jeg tror folk fortsatt er forsiktig. Jeg håper i hvert fall at folk bruker hodet.
Men det var ganske digg å vandre rundt i vannet og fristet å finne et sted å bade, men Kjetil skulle selvfølgelig se fotball kampen som begynte i 18 tiden.
Han utfordret meg først til å sette meg ned i vannet for 100kr, noe jeg vurderte. Men så utfordret han meg isteden å stå under fontenen i 1min for 200kr.. og jeg gikk med en gang på bort å stilte meg under. Flaks for meg at både mobilen og klokken er vanntett, for jeg tenkte jo ikke på å legge slikt fra meg.

Nå skal vi snart bestille oss sushi og se serie.

Ha en fin Lørdag folkens xx

Følg meg gjerne på Instagram: @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg