Filmer å se i Oktober

Familievennlige Skrekkfilmer: 
Nightmare Before Christmas
Corps Bride
Frankenweenie
Hocus Pocus
Goosebumps
𝐈𝐬𝐚𝐛𝐞𝐥𝐥𝐞 • 𝐜𝐨𝐳𝐲-𝐛𝐨𝐨𝐤𝐬-𝐭𝐞𝐚 on Instagram: “. g o o d m o  r n i n g. 🍂 . I watched … | Watch hocus pocus, Season of the witch,  Halloween movies(Bildet lånt fra Google. Så all cred til den som har tatt bildet)

Skrekkfilmer:
The Boy (Da jeg først så denne likte jeg den utrolig godt helt til siste del av filmen ødelagte det for meg uten at jeg nå spoiler for mye. MEN så kom 2eren som jeg så nylig! Og den reddet seg veldig inn igjen og gjorde eneren så utrolig mye bedre.)
The Boy 2
A quite Place
A quit place 2 
(Denne etterfølgeren har jeg ikke sett enda, men den er på to do listen min.)
Come Play (Denne har jeg ikke sett enda, men traileren så bra ut!)
Oculus
The Prodigy (Denne husker jeg ikke helt om jeg faktisk likte, men jeg ville likevel anbefalt å sjekke den ut)
(Ja det er hele tittelten, haha)
The Curse of La Llalorna
Grave Encounters (Denne er en av de skrekkfilmene jeg bare fortsetter å anbefale igjen og igjen. Må sees!)
Unfriended (Dette er også en film jeg har anbefalt flere ganger tidligere. Men konseptet er helt unikt da det hele foregår via Skype) BTW jeg anbefaler IKKE 2eren da den er helt annerledes, med andre folk og et helt annet plott og overhodet ikke overnaturlig som eneren er.
Dark Skies

The Boy (2016)(Bildet er fra filmen “The Boy”)

Skrekkserier: 
Scream Queens (Disney +)
Scream (Netflix)
The Hauting of Hill House (Netflix. Denne har jeg ikke sett enda, men hørt gode ting om den)
American Horror Story (Disney +)
Pretty Little Liars
Buffy The Vampire Slayer (Favoritt serien min of all time) (Disney +)
Angel (Buffy Spin-off) (Disney+)Scream Queens season 3: Ryan Murphy 'working' on Netflix revival(Bildet fra serien “The Scream Queens” som er en komedie skrekk)

Hvilken skrekkfilmer skal du se i Oktober? 
Har du en skrekkfilm eller serie å anbefale?

Happy Spooky Season Xx

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

4 kommentarer
    1. Har du sett American Horror Story 1984 enda? Og hva syntes du i såfall? 🙂

      Forøvrig vil jeg gi deg cred for å ha satt opp denne listen over gode, varierte anbefalinger. 😊 Vet om flere som stadig er på utkikk etter tips, så neste gang jeg blir spurt kan jeg lett lenke folk til dette innlegget! 🎃

      Haaaaappy Halloweeeen!!

      1. Nei, har ikke sett videre siden sesong…uhmmmm husker faktisk ikke hvor langt jeg var kommet. Men begynte vell å se det med noen, så har jeg jo flyttet en del ganger as u know og jeg fortsatte aldri å se det bare meg. Føler det er litt som å se skrekkfilmer, mye gøyere når man har noen å dele det med.

        Haha, thanks! Mulig jeg oppdaterer innlegget med noen nye anbefalinger om jeg skulle komme over noen flere som er verd å dele.

        Happyyy halloween til deg og!

      1. Nei, den har jeg ikke sett. Vet Lady Gaga er med og har hatt lyst å se den mye pga. det, men rett og slett ikke blitt noe av pga. det jeg skrev i forrige kommentar. AHS er på listen over serier hvor jeg vil se den med en annen person da kvaliteten øker når man deler serien med en annen (spørs på personen også, men ya know). Så sees skal den nok, men usikker på når. Men vet jeg har sett sesong 1,2,4 og halve sesong 3 (tror jeg). Og ja jeg så sesong 4 før 3 xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg