Fra Halloween til Jul og HBO Max

Nå har jeg brukt hele dagen på å lage en ordentlig Gift Guide/ Ønskeliste til årets julegave handel. Jeg er usikker på når jeg skal poste innlegget, men tror det blir fredag.
Innlegget inneholder de aller fleste ønsker jeg selv har til jul og samtidig er stappfull med gode tips til hva dere selv kan ønske dere eller kjøpe i julegave.

Litt sykt egentlig at vi allerede er kommet dit at vi nærmer oss adventtiden.

Jeg holder egentlig på å lage noe høst dekor. Jeg kjøpte et isopor gresskar og et grått gresskar til DIY hos Panduro. Det som var grått har jeg nå malt rosa og den i isopor har jeg også en plan for men usikker på hva jeg trenger for å utføre planen.
Jeg skal selvfølgelig poste bilder når jeg er ferdig. Jeg begynte originalt å filme det, men videoen ble med et uhell filmet i slow motion. Sååå da ble ikke det brukbart. Men med andre ord blir det ikke noe jule interiør shopping med det første. Det er tross alt fortsatt høst og vi har ikke engang kommet til selve Halloween feiringen.
Men julegaver derimot er det jo bare en fordel å begynne med tidlig. Flere i familien har allerede begynt, så det var litt derfor jeg følte meg motivert til å lage en gift guide allerede nå.

PS: I morgen lanseres HBO Max! Som betyr at vi endelig kan streame den nye Gossip Girl rebooten og mye mer.
Forhåpentligvis betyr det at jeg får litt serier og se på igjen og kan ta meg en pause fra å se på nytt serier jeg har sett flere ganger før.

Har du begynt julegave shoppingen?
Skal du skaffe deg HBO max?

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg