Freeedag!

Nå er det endelig helg igjen.
Jeg er over gjennomsnittlig glad i fredager. Det er bare en dag jeg har lyst å ta på bra musikk og danse.
Sangen “shallow” har jeg også hørt om igjen og om igjen i går og i dag. Jeg har unngått å høre noen av sangene fra “A star is born” siden jeg vil få oppleve alt for første gang da jeg ser filmen. Men jeg kom over noen som covret shallow, og har etter det hørt en del covre av sangen.
Filmen venter jeg med til den kommer ut på iTunes, men har hørt så mye bra! Så ser garantert frem til å se den.

Denne må dere sjekke ut! 

Hva syntes du om deres versjon?

I dag skal jeg få ryddet litt, laget meg mat og varmet opp igjen alle rommene.
Jeg har vært borte siden mandag og det blir så fort kaldt i leiligheten og det er ikke noe varme i gangene. MEN varmt skal det bli!
Også får jeg besøk av en kompis akkurat NÅ som jeg skal spise middag med!
Så da må jeg visst komme meg av pcen.
Håper alle får en super fredag  xxx

#hverdag #fredag #musikk #shallow #sang #music #

2 kommentarer
    1. Når det kommer til musikal-filmer (og muligens filmer/serier/spill generelt) så tror jeg faktisk at sjansen for at man vil like det man enn skal se (/spille) vil være enda mer til stede om man allerede har begynt å bygge opp et viss like-forhold til soundtracket.

      Ikke helt sikker, men jeg tror ihvertfall det var grunnen til at jeg likte The Rocky Horror Picture Show jeg ga den – lidenskapelig.

      1. Ja, fullt mulig. Og jeg endte opp med å høre originalen da jeg en venn spurte om jeg kunne vise den etter vi hørte coveret.
        Men samtidig vet jeg at akkurat denne filmen er veldig følelsesladet. Og tenker det blir mer intenst om jeg ikke allerede har “brukt opp” scenen. xD

        Hadde ikke hørt noen av Rocky horror picture show sangene da jeg så filmen, og elsket den! Ble hekta på sangene i ettertid. Digger den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg