Friday outfit

Nå er det endelig fredag!
Og jeg farget håret mitt rosa! Fargen går ut etter 3-4 vask så den sitter ikke i lenge.
Rosafargen er Lee Stafford sin “playful pink”
Jeg hadde tenkt at jeg skulle gjøre noe sminkelook med Valentines Day tema, men nå er jeg så sliten etter å ha styrt på med masse forskjellig at jeg er usikker på om det blir noe av.

Jeg får se hva jeg får tid til og hva jeg orker. Mulig jeg får besøk også og da blir det litt vanskelig.

Det har vært en ekstremt plagsom lyd/vibrering helt siden klokken tre i natt. Den holder på fortsatt og jeg finner ikke ut hvor den kommer fra eller hva det er. Skulle trodd naboen har landet et helikopter i stuen sin.
Lyden og vibrasjonen holdt meg i hvertfall oppe i hele natt. SÅ jeg fikk ikke sove før klokken 8 i dag tidlig.
Heldigvis ble jeg likevel ikke så alt for sent oppe.
Men herreguuuuud så frustrerende!

Ha en fin fredag xx

Følg meg gjerne på Instagram: “RLABLOGG

#outfit #antrekk #mote #klær #blogg #hverdag #nabo

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer
    1. Skikkelig ugreit med uønskede lyder. Særlig når man har tenkt å sove.

      Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror jeg lider av det som heter for misofoni. Ikke bare reagerer jeg feks på andres matlyder (bananer/tyggis, knekkebrød/potetgull og suppe er sånn sett noe av det verste andre folk kan utsette meg for), men jeg kan til og med sitte og hate på meg selv! xD

      Såeh.. Jeg har absolutt forståelse for at denne mystiske lyden plaget deg, for å si det sånn.

      1. Haha ja. Men vibrerte i hele rommet i tillegg. Prøvde å høre på musikk som distraksjon og hjalp liksom ikke. Hørte lyden igjennom kroppen pga. vibrasjonene. Men var naboen som hadde vaskemaskinen på full sentrifugering non-stop i rundt 24timer. Aner ikke hvordan han fikk det til.. men fikset nå heldigvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg