Gele negler hjemme

I går fikset jeg gele negler på meg selv. Jeg gjorde det hovedsakelig bare for å ha et sterkt lag oppå mine egne negler som kan forhindre mine i å knekke. Jeg prøver å la de vokse til en lengde jeg er fornøyd med, for å så kanskje få fikset de profesjonelt uten å måtte bruke forlengelser. Jeg liker også  best å ha neglene i en ganske naturlig lengde og ikke sånne sykt lange som mange går rundt med.
Jeg føler ikke det er sunt for neglene å ha forlengelse med gele/akryl oppå osv da det blir veldig tungt på neglene. Ikke vet jeg da, er ikke noe profesjonell. Men det gir bare mening for meg.
I tillegg føler jeg meg helt ubrukelig med for lange negler.

Jeg gikk bare for en enkel rosa farge da jeg bare har rosa og hvit gel lakker. (Jeg hadde gel bygger under gel lakken btw).

Jeg prøvde å legge gel negler på meg selv for noen måneder tilbake med forlengelse og det ble så grusomt at jeg bare rev de av igjen. Det virkelig ødela neglene mine og de ble så tynne og skjøre at de bare knakk med engang de fikk litt lengde. Det tok meg lang tid å vokse de ut igjen hvor de også så sunne ut, og det har de gjort nå.

Har du prøvd gele negler selv før?
Får du neglene dine profesjonelt fikset?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg