Gingerbread Town

I dag var jeg en tur på senteret og vandret.
Jeg kjøpte ikke noe særlig, men tok turen innom pepperkakebyen de har ordnet til.
Syntes den var enda bedre i år enn den har vært tidligere og jeg elsker lukten av pepperkaker.
Det er også morsomt å gå forbi de forskjellige pepperkakehusene og se navnet på min gamle ungdom skole. Mange hadde også laget pepperkakemenn og limt på fjeset til barnehage ungene (eller eventuelt barneskole elevene).
Man får i hvert fall noe julestemning når det er så mye pynt og dekorasjoner.
Jeg er også helt forelsket i den nye kåpen min. Jeg kjøpte den under Black Friday salget til hele 70% avslag. Den er i falsk pels, men kjennes helt ekte ut! Den er så utrolig myk. Og heldigvis holdt den meg varm også, siden jeg bestemte meg for å gå i antrekket du ser over.

Happy Monday xx Ha en fin kveld.

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @rlablogg !
Jeg setter utrolig pris på når noen viser sin støtte 🙂

Sjekk gjerne ut min gave guide HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg