Glam Nails

Jeg har lenge nå ville fikset neglene, men ventet da jeg ikke var sikker på om jeg faktisk kom til å være komfortabel med lengden.
Jeg syntes jo det er utrolig fint med litt lengre negler og fine farger, men jeg som ikke er vant til det kan fort finne det ukomfortabelt.
Derfor kjøpte jeg meg press on negler som jeg filte til en nøytral farge og lakkerte dem selv. På den måten får jeg testet ut om det er en noe jeg kan bli vant til.

Jeg vil liksom ikke betale masse penger for å få det gjort profesjonelt om jeg så finner ut at det er en ukomfortabel lengde.
Alt fra å tekste på mobilen til vanlige hverdagslige gjøremål blir liksom hakket vanskeligere med lange negler, så jeg skjønner egentlig ikke at så mange går rundt med sånne sinnsyke lengder.

Men som sagt så syntes jeg lengden jeg har på bildet ser utrolig fint ut. Man føler seg også utrolig mye mer fresh og glam og den følelsen syntes jeg er verdt det.
Forhåpentligvis er det bare en vane sak.
Liker du lange negler?
Eller foretrekker du en mer naturlig kortere negle-look?

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg