Glossybox – April boksen

Denne boksen liker jeg faktisk ganske godt. Jeg trengte en ny Eos lip balm og jeg har allerede testet ut neglelakken som ble utrolig fin på neglene.
Parfyme bruker jeg egentlig ikke da jeg er er sensitiv mot sterke lukter og bruker derfor bare Victoria’s secret sine body mists da de er milde nok for meg og lukter ekstremt godt. Men tenker jeg skal gi denne en sjans, og hvis ikke går den til min mor som er veldig glad i parfymer.

Det er i hvert fall helg nå og jeg har store planer om å bare slappe av og hente meg inn igjen etter uken som har vært. Jeg vil egentlig bare ha litt egenpleie og kanskje ha det litt gøy med sminke. Jimmy Choo – “Floral” mini Parfmye Laritzy cosmetics Shade stix Saint Luxe lip liner duo i fargene “Pink Magnolia” og “Spring Rose” Basic Tweezers Nail.Inc neglelakk i fargen “Blossom kisses” Eos lip balm “Fresh Grapefruit” med SPF30

Har du prøvd en månedsboks? 
Hvilken månedlige bokser vil du anbefale?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg