Glossybox (Desember esken)

Å få flyttet på riktig dag ble visst mer utfordrende enn ventet, så jeg får ikke flyttet før om et par dager. Noe som er ganske irriterende. Men jeg får smøre meg med tålmodighet.

Jeg har i det minste fått pakket det jeg har på rommet hos min mor. Og så får jeg håpe jeg får gjort en avtale med et flyttebyrå til resten av tingene mine så fort som mulig.

Jeg kjenner jeg er rimelig lei av alt og bare vil få det overstått.

Over til noe mer positivt bestemte jeg meg for å teste ut Glossybox. Jeg har ikke prøvd noen subscription bokser før så jeg følte for å gi det en sjanse.

Jeg vil nok bare motta tre esker (inkludert den jeg nettopp fikk). Da jeg ikke har behov for mer sminke og er kresen på hudpleie. Men jeg ville likevel teste ut et par bokser.

Den jeg mottok nå inneholdt: Ultimate Glow Getter Cheek Trio, Loreal Bambi Eye Mascara, Ole Henriksen C-Rush Brightening Gel Crème, Gold Eye Pads og inuwet Peach Sugar lip scrub.Jeg syntes det er en fin måte å få testet ut nye produkter på som man vanligvis ikke ville prøvd og kanskje få noen nye favoritter. Jeg sjekket jo prisen på Mascaraen og den alene var nesten verdien på boksen (minus sånn 30kr).

Har du prøvd Glossybox?
Er det en annen Subscription boks du foretrekker?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg