Glossybox – Februar

I denne esken kom disse 7 produktene: 
Cosmica Rescue Mist
Figs & Rouge Glow Elixir
Starskin “Dreamkiss” Lip Mask
Floss Lip Gloss
Love Beauty and Planet Shampoo og Balsam
Libresse 12 daily intimate wipes

Noen av tingene ser jeg veldig frem til å prøve som blant annet Cosmica Rescue Misten. Jeg elsker en god face mist. Jeg ser også frem til å prøve Figs & Rouge glow elixiren. Mens Love Beauty and Planet shampooen og balsamen ser jeg mindre frem til da jeg er veldig kresen på hva jeg bruker i håret mitt. Jeg bruker aldri shampoo man får kjøpt på matbutikken da jeg føler håret mitt alltid blir veldig tørt av de shampooene. Har du prøvd Glossybox før? 
Yay or nay?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg