Glossybox – Januar

Månedens glossybox!
Jeg er forresten usikker på om jeg får neste månedes glossy da jeg har kansallert abbonementet, men det er jo litt gøy å få tilsendt nye ting man ikke har prøvd før så kanskje jeg prøver det igjen snart. Eventuelt prøve en annen subscription box.
Hvilken subscription bokser vil du anbefale?

Både i forrige boks og denne føler jeg heldigvis at jeg vil teste ut det meste. Men litt tilfeldig å få deodorant i en beautybox da. Vet ikke helt hva jeg syntes om det, hva tenker du?
Men jeg sier aldri nei til noen nye sheet masks.
Ha en fin dag XX
Ny uke, nye muligheter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg