Got 99 problems…

Denne uken har det blitt lite blogging av ulike grunner. Og neste uke kommer til å bli ganske lik, med unntak av helgene.
Men etter det skal alt være rimelig normalt. Eller forhåpentligvis en gradvis bedring!
Grunnen kan jeg komme tilbake til. Men enkelt sagt er det pga. vekten.

Vekten har vært så langt nede nå, at det er kritisk å få jobbet med å få den til å gå oppover.
Og noen ganger krever slikt god hjelp, noe jeg har måttet ta i bruk.
Jeg vet at det mest normale er å ha det motsatte problemet. De fleste vil vell kanskje ned i vekt.
Men jeg må opp. Og ikke bare litt opp, men ganske så mye opp.
Jeg er glad i mat, så problemet ligger ikke der. Jeg har ikke noe spiseforstyrrelse, bare for å være helt klar.
Eller man kan jo argumentere at det er en form for en forstyrrelse, men verken bulimi eller anoreksi.

Sykt så masse problemer man skal ha blandt oss unge i dag da.
Men forhåpentligvis finner vi også noen løsninger på veien.

#hverdag #musikk #youtube #99problems #problemer #psyke #helse #vekt #mat

2 kommentarer
    1. Først av alt vil jeg bare si at jeg så og si alltid blir litt glad når jeg ser at du har klinket til med et nytt innlegg igjen. Denne bloggen har utvilsomt vært den jeg har sjekket innom aller mest den siste måneden, så når jeg ser det er kommet en oppdatering fra deg igjen: ????

      Når det derimot kommer til det du skriver om her nå så håper jeg at det vil bedre seg på en eller annen måte. Jeg vet ikke hva som er tilfellet ditt til at ting er som de er, men at det vil ordne seg på et vis, er jeg lite i tvil om ????

      Det vil helst gå bra.

      1. Det er utrolig gøy å høre! Og jeg skal prøve å bli mye flinkere til å oppdatere!! xD Det har bare ikke vært så lett for tiden å få til.

        Men ja! Ting skal nok få ordnet seg. Jeg må bare håpe på det. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg