GOT/ James Charles x Tati Drama (update)

Ja, i går ble det litt mye for hodet mitt.
Først Game of thrones, som var en stor skuffelse. Men det var jeg for så vidt ganske forberedt på.
Men føler de bygget opp en hel storyline og karakterer bare for å spyle alt ned i do i siste sekund. Jeg skjønner på en måte hva de prøvde på. Men det var for moderne tankegang. I tillegg føltes det alt for amerikansk.
MEN OKEI, sånn ble det. Får bare late som om serien sluttet da de tok knekken på the white walkers.
De siste episodene blir slettet fra hukommelsen.

Etter det sjekket jeg ut den nyeste oppdateringen på James Charles og Tati dramaet. James Charles kom ut med en ny video hvor han svarer på alt og historien hannes er så utrolig ulik Tati sin. Så da er det jo noe som ikke stemmer her.
Jeg tror verken James Charles eller Tati er onde, og jeg tror de begge virkelig mener det de sier i videoene sine. Noe som får meg da til å tro at det er en tredje person bak det hele. En som hvisker bak lukkede dører.
Hvem får heller dere avgjøre, men jeg ville ikke utelukket Jeffree Star. Spesielt med tanke på screenshotsene fra James sin video. Nå er det generelt vanskelig å si hvem som er genuine i den industrien… og jeg tror ikke jeg orker å prøve å finne ut av det heller. Jeg holder meg mest til Jaclyn Hill. Digger energien hennes.
Jaclyn Hill annonserte BTW nettopp sitt eget sminkemerke. Dere kan sjekke oppdateringer på den HER

Nå syntes jeg i hvert fall det kan være nok drama!
Glad det finnes folk som f.eks Jenna Marbles som midt i alt YTdramaet lager video hvor hun lager et nytt fjes på seg selv. En video som fort blir humoristisk som vanlig.
Can always count on Jenna to bring the laughs.


Hva syntes du om Game of thrones finalen? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg