Gratulerer med dagen + Outfit

Nå har vi akkurat hatt 17.mai frokost i kollektivet og jeg har fått laget meg ny marengs som nå er hevet inn i ovnen og skal stå der de neste 2 timene.
Jeg lagde marengs i går og satt den til kjøling over natten i ovnen (da det var anbefalt i oppskriften). Dette visste jo ikke de jeg bodde med så de slo på ovnen i dag tidlig og senere luktet det svidd i hele leiligheten.
Sånn kan det gå, haha.

Jeg kjenner at å stå opp kl.09 er alt for tidlig for meg. Så planen min nå er å hvile meg et par timer (ca. like lenge som marengsen). Deretter tar jeg meg nok en liten tur i parken og senere blir det vors!
Herlig at det ble så fint vær og hele 22 grader ute!
Jeg hadde jo egentlig ikke noe særlig planer i dag, men nå skjer det litt likevel.

Gratulerer med dagen folkens. 
Ha en fin feiring.

#17mai #outfit #dagen #kjole #nelly #dress #antrekk #pink #kollektiv #feiring #nasjonaldag

6 kommentarer

Siste innlegg