Happy Humpday

Jeg er så sykt klar for vår nå. Jeg vil ha farger, sollys og varmere temperaturer.
Og bli fristet til å vandre utendørs istedenfor å gjømme seg under dynen med Netflix på pcen.
Jeg fikk i det minste begynne 2020 med å flytte ut igjen. En mindre ting å stresse over.
Nå er det bare det å virkelig komme helt på plass. Det er for så vidt bare noe småplukk igjen og så må jeg få ryddet.
Jeg ble ekstremt glad i går da jeg fant bena til sengen i en av eskene min mor kom med fra lagerboden.
Endelig kan jeg sove i normal høyde og ikke nede på gulvet. Enda en ting jeg fikk fraktet til meg i går var ringlyset mitt, så nå kan jeg endelig ta bilder igjen selvom solen er gått ned.
Rart hvor hjelpesløs man blir uten visse ting. Men jeg kan jo ikke styre solen, så da trenger man bra belysning.

Jeg liker egentlig ganske godt hvordan rommet mitt begynner å se ut. Det er jo som sagt fortsatt noen mangler og litt rot, men jeg ser nå hvordan jeg vil ha det. Det er jo veldig dårlig med plass, så jeg kan ikke akkurat få det helt som jeg vil ha det uansett. Men jeg tror det blir så bra som det er mulig å få det på 10kvm.

Ting som gjenstår:
Få inn Billy Hylle
Vegg-hylle
Få opp bildene der jeg vil ha de og bestille et tredje bilde
Rydde
Organisere
Kaste
Få solgt det som skal selges

xx Ha en fin Onsdag aka Humpday xx

2 kommentarer
      1. Lol. Ser den da. Men samtidig gir det mening at de kaller det humpday.. siden man er “over the hump” aka snart helg. Vil si det er bedre en når nordmenn kaller Onsdager for lille lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg