Happy langfredag – Påskeegg

For min del merker jeg ikke så mye til at det er påske, og enda mindre fordi de fleste rundt meg har jobbet hjemmenfra de siste ukene. Det har liksom føltes som en veldig begivenhetsløs ferie som aldri tar slutt.
Jeg vet jo at livet vil normaliseres på et tidspunkt, men påsken i år blir som den blir. Og det er det ikke så mye å gjøre med.
Derimot håper jeg at alle finner en måte å kose seg på og ha det litt hyggelig på tross av alt. Jeg liker at min mor var kreativ i år og fylte egget med litt annet enn bare sjokolade. Spesielt siden jeg allerede har en skuffe full av godis.
Sokkene var spesielt søte og tok de egentlig bare på meg med engang. Elsker å gå med tøfler eller kose sokker så mye at det føles nesten rart uten.
Donald kryssord har vært en tradisjon siden jeg var mindre og føles liksom ikke helt riktig å ikke få det. Donald kryssord er og de eneste kryssordene jeg tror jeg klarer, haha.

Hva er dine planer i påsken?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg