Harry Potter DIY Chocolate Frogs!

Som jeg nevnte i gårsdagens innlegg så hadde jeg brukt en god del av dagen på å lage sjokolade froskene fra Harry potter. Jeg kjøpte et sånt DIY kit i fjor en gang på Outland, men du kan også få kjøpt det på f.eks Komplett og jeg tror Cdon også skal ha det. Det følger med et brett til å lage froskene, seks papp plater til å lage eskene (i høy kvalitet) og 12 wizarding cards.

Jeg lagde mine med nougat og rice krispies inni. Jeg har ikke smakt på de enda, men de ser ganske så tasty ut. Det hadde vært gøy å prøve å lage noen med noe annet innhold inni også, men foreløpig ble det slik.

Jeg synes de ble så bra og jeg fikk også laget en eske. Jeg synes også det var passende å ta bildet sammen med Bertie Bott kortet, da det er han som står bak “Bertie Bott every flavour bean” godiset.

Hva syntes dere?Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

3 kommentarer
      1. Måtte smake på en, og OMG så gode. Så vanvittig gode at jeg må nok lage flere. De ble approved av de andre i huset også.
        Og ja var litt koselig å lage ja.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg