Haul: Så mye fint hos Hunkemöller!

Reklame for Hunkemøller//

Nylig tok jeg meg turen innom Hunkemøller og valgte meg ut noe fint undertøy. Jeg har den fysiske butikken også på mitt nærmeste kjøpesenter og fant ut at det er den butikken jeg har stoppet opp for å se inn hver eneste gang jeg har gått forbi den. Tydelig en butikk som har fanget oppmerksomheten min uten at jeg har tenkt over hvilken butikk det faktisk var.

Selv føler jeg at fint undertøy kan ha noe å si for hvordan man føler seg. Jeg elsker å kjøpe nye truser da man føler seg så mye freshere. Har man på fint undertøy føler man også gjerne for å velge noen finere klær også istedenfor å hive på seg joggebuksen. Et bra antrekk gjør fort dagen bedre.

Disse trusene fra Hunkemøller var de som fanget oppmerksomheten min mest da jeg elsker både hvitt og lyse rosa toner. Jeg elsker også blonder og sløyfer. Det er så søtt og feminint samtidig som det også er sexy.Jeg valgte også denne nydelige kimonoen. Det er fint å ha noe annet enn bare en standard morgenkåpe. En kimono er ekstra fint å hive på seg på vei ut av dusjen på varme dager. Eller om man står opp for å spise frokost og bare vil hive noe lett over seg. Man føler seg litt ekstra glam i en kimono. Og spesielt etter året som var 2020 og ikke minst fortsettelsen på det hele dette året så har jeg følt det er viktigere å bare føle seg litt glam uten noe spesiell grunn.Jeg anbefaler definitivt å ta turen innom Hunkemöller sin nettside og sjekke ut alt de har. De har blant annet mye fint til dere bruder der ute. Bhen jeg har på meg er blant annet i det sortimentet, men fungerer selvfølgelig like fint til hverdags som jeg skal bruke den til.

Hva syntes du om undertøyet?
Har du handlet på Hunkemöller før?

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg