Haul: Ting til kjøkken

Jeg nevnte jo i et tidligere innlegg at jeg skulle dele hva jeg kjøpte i helgen. Jeg har nok uttrykt at jeg elsker mote og sminke en hau med ganger, men jeg er også veldig glad i interiør og ting til hjemmet. Akkurat nå driver jeg jo å leter etter et nytt sted å bo, så det er kanskje ikke den optimale timingen å drive å kjøpe inn slikt. MEN noen upraktiske gleder må man få lov å ha. Jeg vil takke meg selv når jeg har flyttet. Glassene på bildene under er noe jeg tenker å samle på fremover, så jeg kjøper naturlig ikke inn alt med engang. Også er det jo noe jeg kan ønske meg til bursdag/jul også. ♡

Jeg så først disse glassene fra Kosta Boda rundt juletiden i fjor og syntes egentlig de var ganske fancy. Den siste tiden har jeg også fått en greie for runde glass, så da disse dukket opp på salg og jeg innså hvor chick de faktisk var visste jeg at jeg måtte begynne å samle på denne serien. Altså hvor fancy er ikke disse?
I tillegg syntes jeg de er veldig ung voksen da det er veldig mote/beauty inspirert design på dem.
Disse kjøpte jeg fordi de minnet meg om Victoria’s Secret. Hvit og rosa striper er tross alt VS sin ikoniske stil. Nå trenger jeg ikke akkurat kjøkkenhåndklær med det første, men når jeg får flyttet igjen vil jeg være glad for at jeg kjøpte de.Jeg absolutt elsker denne type drikkeflasker. De gjør jo tross alt akkurat som de lover å holder vannet kaldt i 24 timer, men personlig føler jeg det holder seg kaldt mye lengre også. Den forrige jeg hadde er fra sip by swell, men den ser skikkelig skadet ut nå da jeg har hatt den i flere år. Så jeg gikk for denne fra Les Artistes denne gangen hvor man også kan stille inn hvilket klokkeslett man har fylt på vann i korken.

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg