Helgen + dagen i dag

Da var det mandag igjen.
I dag er jeg ikke i form til å gjøre noe som helst annet enn å slappe av i sengen med en god serie. Så det er det jeg gjør nå.

I helgen så jeg filmen “Tall girl” som kom på Netflix. Hun som spiller er 183cm høy, noe som er ekstremt høyt for en jente. Filmen var for så vidt en vanlig high school komedie drama og sånn sett delvis forutsigbar. Men hele plottet angående høyden er ikke noe jeg kan huske å ha sett mye av, så poeng for det.
Når sant skal sies så liker jeg high school komedie/drama, kan si det er en guilty pleasure.

Jeg så også Pitch Perfect 3, siden den var kommet ut på Netflix. I begynnelsen av filmen er det en scene når Beca er på jobb med en klient, og jeg innså fort at det var Rico fra Hannah Montana! Wow, har ikke sett noe til han på åresvis. Han lignet jo åpenbart på seg selv siden jeg så raskt at det var han, men samtidig veldig annerledes. Morsomt å se hvordan barnestjerner forandrer seg!
Filmen var også underholdene nok i seg selv. Men jeg ser den jo mest for sangene og det hele.

Har du sett disse filmene? Hva syntes du? 

Nå skal jeg fortsette med å slappe av med serie og satse på at jeg føler meg bedre til i morgen. Det er for så vidt helt greit å tilbringe dagen på denne måten uansett når været er så dritt som det er akkurat nå. Skikkelig høst ute.
Jeg skal også prøve å fortsette på å gå igjennom klærene mine, som jeg begynte på i går. Kaste det som er slitt, selge det jeg ikke vil ha osv. Jeg trenger nye gensere og høst/vinter klær, så ser også litt på nett etter dette.

xx Ha en fin mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg